wtorek, 18 sierpnia 2015

Informacja

Hej Wam! Mam nadzieję, że jeszcze tutaj jesteście, bo ja Was nie zostawiłam! Rozdział będzie już niedługo, obiecuję! Jest już praaawie skończony i myślę, że będziecie usatysfakcjonowane rozwojem akcji :D 
Na początku mówiłam, że będzie max 10 rozdziałów, ale prawdopodobnie będzie ich więcej.

Mam również informację dla osób, które piszą własne opowiadania :) Jeżeli jest ktoś zainteresowany recenzją, zapraszam na bloga, na którym od niedawna się udzielam ---> KLIK

 Na wstępie mówię, że z mojej strony nie jest to żadno ocenianie czyjejś twórczości, chociaż owszem - taka jest idea Recenzowiska, której muszę się trzymać. Ja również popełniam błędy w swoim opowiadaniu, ale czasami ich nie dostrzegam, a Wy owszem i dajecie mi o tym znać w komentarzach. Wiadomo, że najlepiej poprawia się innych (ludzka natura :D), dlatego jeżeli zechcesz, abym to ja zrecenzowała Twojego bloga, to również postaram się pokazać Ci, gdzie (być może) popełniasz błędy, abyś mogła je poprawić :D 

Tak więc, zapraszam do Recenzowiska, a nowy rozdział już wkrótce! I wpadł mi do głowy teraz pewien pomysł :D Jeżeli do jutra będzie pod tym postem 5 komentarzy, to dam wam malutki spoiler. Co wy na to? Chcecie? :D



Oww *.*

8 komentarzy:

  1. już nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gadaj a nie bawisz się w informacje i 5 komentarzy :P w przeciwnym razie trwale uszkodzę kogoś niewinnego i zniszczę wizje twojego idealnego życia.
    Buziaki!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mamy na myśli tę samą osobę, to nie jest on wcale taki niewinny :D Ale on już sam się uszkodził xd

      Usuń
    2. Haha no dobra fakt xd
      Ale zawsze można bardziej więc uważaj :D

      Usuń