piątek, 15 maja 2015

Informacja.


Heej :D Dziękuję pięknie za to, że napisaliście te kilka słów pod prologiem. Bardzo mnie to cieszy, choć liczę na to, że będzie Was więcej !
Plan wygląda następująco, teraz chcę trochę rozreklamować swojego bloga, później zmówię szablon, a wieczorem dodam pierwszy rozdział, więc wypatrujcie go na horyzoncie :D

Mam też malutką prośbę :) Jeżeli któraś z Was prowadzi bloga i byłaby tak miła, to pięknie proszę o zareklamowanie mojego opowiadania u siebie :) Oczywiście odwdzięczę się dodając Wasze blogi do polecanych na moim poprzednim blogu, ktory ma więcej wyświetleń :) Z góry baaardzo dziękuję ! :*

Widzimy się tutaj wieczorem! :D

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że wiernych czytelników zyskuje się zaglądając na inne blogi i szczere komentowanie ich twórczości z reguły większośc, a przynajmniej bloggerki które znam, odwdzięcza sie tym samym :p
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w pisaniu oraz morza fanek :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń