wtorek, 17 listopada 2015

Obwieszczenie.

      Witam, witam. Niestety muszę ZAWIESIĆ opowiadanie. Miałam już kilka podejść do napisania kolejnego rozdziału, ale nic z tego nie wyszło. Nie chodzi tu o brak czasu, bo czas akurat mam. Gorzej z pomysłami i chęciami do pisania. Za każdym razem mam tak, że w trakcie opowiadania coś przestanie mi w nim pasować i nie mogę dalej ruszyć :( Myślę, że wrócę do kontynuowania tej historii, ale nie potrafię powiedzieć kiedy. Tak więc, jeżeli nadal chcecie czekać, to możecie co jakiś czas tu zaglądać i sprawdzać, bo sama nie wiem jak to wyjdzie :)


10 komentarzy:

  1. Nie nie nie :( szkoda naprawde wielka szkoda :( ale rozumiem że masz blokade a to zdarza się każdemu. Mam tylko nadzieję że szybko wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuu! Naprawdę szkoda, ale wiem jak to jest :) Nic na siłę! Jednak bardzo liczę na to, że będziesz je niebawem kontynuować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Recenzowisku pojawiła się ocena Twojego bloga, dobrze by było, gdybyś ją skomentowała...

    May

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra, przyznaję, znowu łamiesz mi serce.
    I ono krwawi.
    Mocno.
    Bardzo.
    Umieram ;-;
    Ale ok, rozumiem. Wiem jak to jest. Głównie z tych samych przyczyn dalej nie skończyłam Dziennika, więc łączą się z tobą w bólu i braku weny :3
    No cóż, będę czekać.
    I wiesz, coraz częściej się zastanawiam nad tym Recenzowiskiem. A może by tak zgłosić "Love. Seriously?"? Pomyślę, pomyślę.
    A tymczasem- chodź do mnie :* ♥
    http://dreams-destroyed-by-reality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę wyczekiwać rozdziału u ciebie i mam nadzieję, że się doczekam, bo pokochałam to opowiadanie <3
    Myślę, że znajdziesz wenę i pomysły wrócą. Też przeżywałam taki okres 'bezsilności blogowej'. Nic nie chciało mi wyjść, ani wpaść do głowy. Ale na szczęście minęło. :)
    Życzę Ci żebyś niedługo do nas wróciła z kolejnymi wspaniałymi rozdziałami!
    Pozdrawiam,
    Ines ;*

    PS. W wolnej chwili zapraszam na mój nowy blog :) http://nothing-happens-ff.blogspot.com/2015/12/prologo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam się zapytać czy o opowiadanie będzie kontynuowane bo jestem ciekawa bardzo jak to się wszystko potoczy i czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam się zapytać czy o opowiadanie będzie kontynuowane bo jestem ciekawa bardzo jak to się wszystko potoczy i czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, mam nadzieję, że będzie kontynuowane :) Staram się coś z nim ruszyć, ale narazie ciężko mi idzie :(

      Usuń
  8. Błagam nie rób tego! Te opowiadanie jest cudowne <3 zakochałam się na zabój.... Mam ogromną nadzieje, że wena wróci...

    OdpowiedzUsuń
  9. ;(
    Ale może jeszcze znajdziesz na to czas i ochotę! I sobie dokończysz tę historię, bo ma potencjał:)

    U mnie pojawił się nowy post (wreszcie), zapraszam na Mówiąc Słowami! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń