sobota, 26 września 2015

Parę słów tytułem wytłumaczenia.

EDIT:

Witam! Zacznę od tego, że jesteście niesamowite. 24 29 osoby kliknęły w ankiecie, że czytają, a parę dni temu było Was 14 !! Blog ma prawie ponad 10 500 wyświetleń! 10 500!! Jaaak?! Przecież niedawno było ich niespełna 5 tys... No i absolutny hit, 30 komentarzy pod ostatnim rozdziałem. Oczywiście, że prawie połowa to moje, bo za każde słowo chcę Wam osobiście podziękować, dlatego odpisuje na komentarze, ale tyle ich jeszcze nie było na tym blogu. Jestem w ciężkim szoku, serio. To, że tylu osobom się podoba, że piszecie mi takie piękne komentarze... Coś cudownego.

Teraz, jak już wiecie, jakie Wy jesteście świetne, powiem Wam jaka ja jestem beznadziejna. Rozdziału nie ma, bo nawet go nie zaczęłam pisać. Zwale winę na to, że przez ostatnie tygodnie, zajęta byłam przeprowadzką do Krakowa (studia) i całą organizacją mojego mieszkania. No ale... Przyznam się też do tego, że sama sobie namieszałam. Zaczęłam myśleć o powrocie na poprzedniego bloga (niektóre może kojarzą) i mam napisaną połowę rozdziału tam. A jak powszechnie wiadomo - albo robimy jedną rzecz dobrze, albo dwie średnio. Tak więc stanęło na tym, że ani tam nie skończyłam rozdziału, ani tutaj. ALE! Obiecuję, że jak najszybciej postaram się to naprawić! Możecie na mnie krzyczeć w komentarzach, na GG (macie nr w zakładce), gdzie chcecie. Przyjmę to na klatę, jak mężczyzna xd

Już Wam tu nie gadam, proszę jedynie o cierpliwość i wyrozumiałość :)

xx

17 komentarzy:

  1. W takim razie serdecznie Ci gratuluję, w pełni zasłużyłaś ♥
    Nie przejmuj się, nikt nie jest idealny, więc daj sobie tyle czasu, ile potrzebujesz. I powodzenia na studiach! Można wiedzieć co wybrałaś?

    ps. zapraszam na nowy rozdział > http://make-me-heart-attack.blogspot.com/

    L x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można :d Już chyba nawet gdzieś o tym pisałam :D Będę studiować bezpieczeństwo narodowe na UP w Krakowie :) Systemy obronne, współczesne zagrożenia, konflikty na świecie i strategia bezpieczeństwa to moja działka! xd

      Będę u Ciebie, ale nie wiem kiedy. Wybacz, mam teraz małe zamieszanie, ale będę! :*

      Usuń
  2. Czekam z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A tam. Ja wiem, że warto czekać, więc się nigdzie nie wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, czekam na rozdział. Gratulację z powodu studiów, sama mieszkam w Krakowie jest super :) Ludzie ekstra, dobrze trafiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje opowiadanie jest suuuper!!! Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały!!
    Chciałam Cie poprosić o podanie nazwy twojego poprzedniego bloga. Z chęcią bym sobie poczytała ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie moje poprzednie blogi, podane są w zakładce "O mnie". Wystarczy zajrzeć :)

      Usuń
  6. Kochana moja!
    Ty wiesz, że ja wszystko rozumiem. I popieram cię we wszystkim co robisz i piszesz. I uważam, że jak najbardziej zasługujesz na uznanie, które dostajesz :*
    Czekam na rozdział ♥
    I chodź do mnie na I rozdział ---> http://dreams-destroyed-by-reality.blogspot.com/
    Buziaki :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko coś mi tu wykombinujesz, bo ja czekam, i czekam, i czekam, i wchodzę codziennie, i sprawdzam, a tu nic ;-;
      Chodź do mnie :* ♥
      http://dreams-destroyed-by-reality.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dobra, trochę głupio mi tu tak spamować ;-;
      Choć na III rozdział, mycho :*
      http://dreams-destroyed-by-reality.blogspot.com/

      Usuń
  7. Dasz wiarę? W końcu jestem! Kiedyś już przeczytałam prolog, ale na nim się zatrzymałam, bo zabrakło czasu, a później najzwyczajniej w świecie zapomniałam :( Za co teraz bije się w pierś! Dziś całe popołudnie, zamiast się uczyć, ja siedziałam i czytałam Twoje opowiadanie, które jest PRZEŚWIETNE!
    Tak fajnie się go czyta, tak płynnie i chce się więcej! Bardzo dobrze piszesz, po prostu miodzio! :D
    Opisy Marca są świetne. W niektórych momentach sama mam gęsią skórkę i wyobrażam sobie jakby faktycznie stał taki przede mną... bez koszulki! Miałam już tak w pierwszym rozdziale! :D
    Bardzo mi szkoda Sol, że tak potoczyło się jej życie. Śmierć matki, choroba ojca.. No, ale jakby nie patrzeć, przez to poznała Marca. Cieszę się, że on sam nie jest takim prawdziwym zepsutym gwiazdorem, tylko czasem ubiera taką maskę. Stworzyłaś z niego świetną postać za co masz olbrzymi plus ode mnie! :)
    Bardzo interesuje mnie też wątek z Ros i Sergim, bo jego też bardzo, bardzo lubię!
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam i życzę weny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już o nas nie pamiętasz :( Cały czas czekamy z niecierpliwością na chociaż jeden rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! Oczywiście, że pamiętam, ale nie mogę się zebrać w sobie i napisać rozdziału... Nie chcę dodawać byle czego, bo to bezsensu. Obiecuję, że postaram się jak najszybciej go dodać i przepraszam!
      xx

      Usuń
  9. Ej no kiedy dodasz rozdział czekam w napięciu co się stanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogłam się zebrać w sobie ale wreszcie mi sie udało i komentuje. Blog jest przewspaniały, zakochałam się w nim ❤️ Jest lekkie, ciekawe, interesuje czytelnika. No po prostu bajka. Fakt, że jest on o Bartrze sprawia, że z jeszcze większą niecierpliwoscią czekam na następny rozdział. I jeszcze fragmenty o Sergim *-*
    Rozdziały nie pojawiają się czesto, ale rozumiem cię, sama ostatnio mam problem z zagospodarowaniem czasu na blogi. Na dodatek zamiast pisać następne rozdziały to wpadłam na pomysł nowego.. No ale damy radę :)

    Czekam z wielką niecierpliwoscią na następny rozdział! ❤️
    Pozdrawiam,
    Inés

    Ps. W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga o Xavim i Jordim
    http://autumn-leaves-ff.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodasz jeszcze rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodasz jeszcze w ogóle jakiś rozdział, czy to już koniec opowiadań o Barcie ? :(

    OdpowiedzUsuń