niedziela, 23 sierpnia 2015

#MuzycznyTag

Witam! To jeszcze nie rozdział, za co przepraszam, ale obiecuję, że już niedługo będzie! 
Otrzymałam nominację od ALICE MCDALVIS, do zabawy polegającej na dopasowaniu tytułu piosenki, do każdej litery, znajdującej się w nazwie bloga. Szczegółowe zasady wypisane są na obrazku poniżej.


Osobiście BARDZO JEJ DZIĘKUJĘ, i z góry przepraszam tych, których nominuję ja :D Więc zaczynamy zabawę, a przy okazji mam nadzieję, że spodobają Wam się moje wybory :)

Let It Go - Demi Lovato


 W zeszłym roku, w wakacje, przez prawie dwa miesiące byłam w Szkocji, gdzie mieszkają moje dwie kuzynki. Jedna ma 7 lat, druga 9 i właśnie one namówiły mnie, żebym obejrzała z nimi bajkę "Frozen". Nie sądziłam, że mając 18 lat, jakaś bajka może tak bardzo mi się spodobać. Serio, oglądałam ją już kilka razy. Piosenka "Let It Go" pochodzi właśnie stamtąd i, kiedy przypomnę sobie, ile razy śpiewały mi ją dziewczynki, to aż uśmiecham się sama do siebie.

One and only - Adele


Adele... Co tu dużo pisać. Kocham jej głos, taka żyleta, aż ciarki przechodzą człowieka. 

Veni Vidi Vici - Pih


Ten gatunek muzyczny, towarzyszył mi przez większą część mojego życia. Kiedyś byłam na bieżąco ze wszystkim, co działo się w polskim rapie, teraz już niestety czasu na to brak. Powiem tylko, że byłam na koncercie Piha i... ten facet jest tak pozytywnym i sympatycznym człowiekiem, że nie da się przy nim nie uśmiechnąć. I dostałam od niego autograf "Pih dla Karolinki"! Byłam w niebie. 

Everyday - A$AP Rocky


Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że ten pan znaleźć się tutaj musiał. Jakieś trzy lata temu zaraziła mnie nim moja koleżanka z liceum i to najprzyjemniejsza choroba. A$AP, kocham cię!

Między mną a Tobą - Sulin


Słowa, głos, muzyka... Kiedy usłyszałam ten kawałek pierwszy raz, nie mogłam przestać wciskać "replay".

Elastic Heart - Sia


Gruba skóra i elastyczne serce, to chyba całkiem dobry przepis na życie :)

Lose Yourself - Eminem


Pan Król, pan Geniusz. Mam taki sentyment do tej piosenki... Chyba nigdy mi się nie znudzi :D

I put a spell on You - Bonnie Tyler


Piosenka z początku filmu "50 twarzy Greya", ale ta wersja, ten głos... Miazga.




Kochana Polsko - O.S.T.R


Powrót do gimnazjim, do mojego idola. Nie wiem jak on to robi, ale każdo zdanie w jego kawałkach, jest tak trafne i tak odzwierciedla wszystkie realia, że po prostu chapeu bas, panie Ostry :D

El Perdon - Enrique Iglesias & Nicky Jam


Cesc Fabregas na Snapchacie nagrał kiedyś filmik, jak jedzie samochodem, a w tle słychać właśnie tą piosenkę. Nie pytajcie jak ją znlazłam i ile szukałam... Wiedzcie, że trochę mi to zajęło :D

Young and Beautiful - Lana Del Rey


Will you still love me when I'm no longer young and beautiful? 

One Life - KASE and WRETHOV


Dawno już nie słuchałam tej piosenki, ale pamiętam, że kiedyś odtwarzałam ją na okrągło. Ma w sobie takiego kopa :D

Unfaithful - Rihanna


Jak widzicie, lubię wracać do starszych piosenek. Zwłaszcza takich, które kiedyś uwielbiałam. No i przepiękna Riri, która nie ważne w co jest ubrana, zawsze jest cudowna. Moim skromnym zdaniem. Zazdroszczę jej! :D

Do kołyski - Dżem


Tutaj chyba nie muszę pisać żadnego komentarza :)

Ona tańczy dla mnie - Weekend


Na koniec pozytywny akcent xd Tak serio, to nie wiedziałam, co tutaj dać, więc łapcie dobre (?), polskie disco polo:D



Teraz czas na moje nominacje :D Czuję, że mnie zabijecie, ale to nie moja wina, że wymyślacie takie długie nazwy :p


POWODZENIA! :D



2 komentarze:

  1. Kiedyś cię jeszcze zabiję ;-;
    Ale to dopiero jak wrócę na Dziennik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne piosenki ;>
    Zapraszam obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń